Gaisa kuģu mehānikas inženieris sadarbojas ar gaisa kuģu ražotāju dažādu tehnisko problēmu novēršanai un analizēšanai.
Gaisa kuģu mehānikas inženieris darbā:
- konstatē dažādas tehniskas problēmas vai trūkumus gaisa kuģa sistēmās;
- analizē konstatētos trūkumus;
- apraksta gaisa kuģim konstatētās problēmas;
- izmanto lidmašīnu ražotāja rokasgrāmatas;
- cieši sadarbojas ar tehniķiem;
- cieši sadarbojas ar gaisa kuģu ražotāja kompāniju.
Darba aprīkojums:
gaisa kuģu mehānikas inženiera galvenie darba instrumenti ir gaisa kuģu visa veida tehniskā dokumentācija, dators ar specifiskām programmām.
Darba apstākļi:
gaisa kuģu mehānikas inženiera darbs tiek veikts pārsvarā biroja telpās, pie datora un lasot specifiskas tehniskās rokasgrāmatas un tehniskos rasējumus. Darba laiks ir standarta 8 stundas. Tāpat iespējami bieži komandējumi.
Darba iespējas:
gaisa kuģu mehānikas inženierim darbu iespējams iegūt aviācijas tehnisko apkopju uzņēmumos vai pašās aviokompānijās. Izvēloties strādāt aviokompānijā “airBaltic” darbiniekam tiek izstrādāta karjeras un atalgojuma izaugsmes sistēma.
Iespējamais atalgojums:
gaisa kuģu mehānikas inženierim atalgojums atkarīgs no uzņēmuma vai aviokompānijas, kā arī noslēgtā darba līguma noteikumiem. Aviokompānijā “airBaltic” atalgojums ir noteikts sākot no 1100 EUR pirms nodokļu nomaksas.
Rakstura īpašības un prasmes, lai labi paveiktu darbu:
jābūt universitātes grādam aviācijā vai arī var būt aviācijas programmas students, jāpiemīt spējai strādāt kā individuāli tā arī komandā, jābūt labām angļu, krievu un latviešu valodu zināšanām, vēlama iepriekšēja darba pieredze aviācijā.