Informācijas servisa aģents nodrošina lidostas informācijas biroja klientu apkalpošanu un pakalpojumu pieejamību.
Informācijas servisa aģents darbā:
- konsultē klientus par lidostā pieejamiem pakalpojumiem klātienē, pa telefonu, vai izmantojot e-pastu;
- nodrošina aviokompāniju bukletu un cita saskaņotā informatīvā materiāla izvietošanu termināļa informācijas stendos;
- nodrošina operatīvu informācijas ziņojumu sniegšanu lidostas termināļa publiskās apziņošanas sistēmā;
- nodrošina lidostas ekskursiju pārdošanu;
- nodrošina citu pakalpojumu sniegšanu un produktu pārdošanu saskaņā ar noslēgtajiem līgumiem un lidostas apstiprinātu cenrādi;
- sagatavo iknedēļas un ikmēneša atskaites par sniegtajiem pakalpojumiem;
- nodrošina maksājumu operācijas skaidras un bezskaidras naudas norēķiniem par sniegtajiem pakalpojumiem, izsniedzot klientiem atbilstošus maksājumu apliecinošus dokumentus;
- sniedz informāciju par lidostas teritorijā bez uzraudzības atstātajām mantām, saskaņā ar instrukciju.
Darba aprīkojums:
dators ar darbam nepieciešamo programmatūru; rācija, stacionārais telefons; publiskās apziņošanas sistēma; lidostas lojalitātes karšu printeris; kases aparāts; POS terminālis maksājumu karšu pieņemšanai; banknošu pārbaudes ierīce; darba formas tērps.
Darba apstākļi
Informācijas servisa aģents strādā telpās. Darba vide ir dinamiska, jo ir saskarsme ar dažādiem cilvēkiem un atšķirīgām situācijām. Darbs notiek saskaņā ar maiņu grafiku.
Darba iespējas
VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" realizē informācijas servisa aģentu apmācību un, pēc tās veiksmīgas nokārtošanas, nodrošina ar darbu attiecīgajā amatā.
Rakstura īpašības un prasmes, lai labi veiktu darbu:
prasme izvērtēt prioritātes klientu apkalpošanas jautājumos; spēja ātri uztvert informāciju un nodot to klientiem latviešu, angļu un krievu valodā; stresa noturība; prasme komunicēt ar dusmīgiem vai neapmierinātiem klientiem; komunikabilitāte; precizitāte; pieklājība; augsta atbildības sajūta, elastīga reakcija uz pārmaiņām; spēja strādāt komandā un sadarboties.