VIP pasažieru apkalpošanas aģents veic VIP pasažieru apkalpošanu uz regulārajiem un privātajiem reisiem, kā arī nodrošina Valsts Protokola prasību izpildi, sagaidot vai pavadot amatpersonu vai delegāciju.
VIP pasažieru apkalpošanas aģents darbā:
- veic VIP pasažieru dokumentu pārbaudi, pasu kontroli, noformēšanu un nododamās bagāžas reģistrēšanu;
- seko VIP pasažiera lidojumu sarakstam - cikos ir izlidošana, cikos sākas iekāpšana;
- ved VIP pasažieri un viņa bagāžu cauri muitas un drošības kontrolei;
- nodrošina VIP pasažiera nogādāšanu līdz gaisa kuģim;
- sagaida atlidojušo VIP pasažieri pie gaisa kuģa, nogādā VIP centrā, noformē nepieciešamos dokumentus un nodrošina pasažiera bagāžas atvešanu uz VIP centru;
- rūpējas par VIP centra telpu estētisko noformējumu;
- nodrošina, lai VIP centra telpās būtu uzkodas un dzērieni;
- nodrošina konferenču zāles pakalpojumu pieejamību, tostarp pārbauda aprīkojumu;
- nodrošina Valsts Protokola prasību izpildi, sagaidot vai pavadot amatpersonu vai delegāciju.
Darba aprīkojums
VIP pasažieru apkalpošanas aģenta aprīkojums ir dators un rācija, kā arī citas dokumentu pārbaudei un reģistrēšanai nepieciešamās ierīces.
Darba apstākļi
VIP pasažieru apkalpošanas aģents pārsvarā strādā telpās; darba laiks notiek atbilstoši tam, uz kuriem reisiem un cik VIP klienti ir pieteikušies; darbs notiek saskaņā ar maiņu grafiku; ir formas tērps gan darbam iekštelpās, gan virsdrēbes darbam ārā.
Darba iespējas:
VAS" Starptautiskā lidosta "Rīga"" realizē VIP pasažieru apkalpošanas aģentu apmācību un, pēc tās veiksmīgas nokārtošanas, nodrošina ar darbu attiecīgajā amatā.
Rakstura īpašības un prasmes, lai labi veiktu darbu:
jābūt laipnam, komunikablam un pacietīgam; jāspēj ātri reaģēt situācijas izmaiņu gadījumā; nepieciešama augsta atbildības sajūta, precizitāte, stresa noturība; jābūt punktuālam, precīzam; jāspēj strādāt komandā; jābūt spējai darboties saskaņā ar noteikumiem un procedūrām.