Lidmašīnas galveno mezglu izklājumi katrai sistēmai ir atsevišķi. Apkopot informāciju, kura tiek saņemta no ļoti dažādiem avotiem, arī pašas lidmašīnas sūtītie parametri, kā arī veikta to analīze, ir viens no inženiera pienākumiem. Inženieris ir tas, kurš vislabāk zina, kā konstruēta konkrētā lidmašīna. "Airbus A 220 – 300" ir jauna lidmašīna, tāpēc sadarbībā ar ražotāju arī "airBaltic" inženieri iesaistās tās pilnveidošanā. Aviācijas inženieris strādā ciešā sadarbībā ar avioniķiem, kuri ir speciālisti visā, kas saistīts ar gaisa kuģa elektroniskajām sistēmām. Šodien tiek strādāts pie lidmašīnas komplektācijas, kura “airBaltic” rīcībā nonāks pēc dažiem gadiem. Šāds izskatās pasūtāmā gaisa kuģa salona rasējums. Maldīgs ir uzskats, ka visas sērijveida ražotās lidmašīnas, ir vienādas – praksē katra lidmašīna tie būvēta pēc individuāla klienta pasūtījuma. Izvēlēties aprīkojumu var no šāda ražotāja sagatavota kataloga. Tehniskajā departamentā pats svarīgākais dokuments, kurš vēl arvien pieejams papīra formātā, ir visu remontu un veicamo darbību apraksts jeb rokasgrāmata. Pēc šī kataloga izvēlās pasūtītās lidmašīnas interjeru. Publicēts 2021. gada 19. februārī