VIP pasažieru apkalpošanas aģenti ne tikai reģistrē pasažierus, noformē viņu dokumentus, bet arī nekavējoties informē klientus par izmaiņām reisos vai citām neplānotām situācijām. VIP pasažieru apkalpošanas aģenti regulāri pārbauda lidojumu sarakstu, iekāpšanas laiku un sektoru, lai uz to laikus nogādātu klientus. Rācija nodrošina VIP pasažieru apkalpošanas aģenta operatīvu saziņu ar dispečeru, kurš paziņo, kad un kurā stāvvietā ir nosēdies gaisa kuģis, vai ir kādas izmaiņas. Rāciju izmanto arī saziņai ar kolēģiem. "Svaiperis" (dokumentu nolasītājs), ar kura palīdzību tiek "svaipotas" pases un ID kartes, lai savadītu sistēmā nepieciešamos dokumentus, arī vīzas. Dana Zīlīte atbild arī uz VIP pasažieru jautājumiem pa tālruni, kuru izmanto saziņai arī ar citiem dienestiem. Pasažieru iekāpšanas kartīšu printeris. VIP pasažieru apkalpošanas aģentiem jāprot rīkoties arī ar speciālu printeri pasažieru iekāpšanas kartēm. VIP pasažieru apkalpošanas aģentam jāprot rīkoties ar kases aparātu un maksājumu karšu termināliem. Gaidot bagāžu un dokumentu noformēšanu, VIP centrā pasažieri var atspirdzināties un atpūsties. VIP centrā pieejamas arī nelielas uzkodas, par kurām parūpējas VIP klientu apkalpošanas aģenti. Mums katrs klients ir ļoti svarīgs, īpašs, gaidīts" - ar šādu pieeju strādā VIP pasažieru apkalpošanas aģente Dana Zīlīte. Pēc izvešanas cauri drošības kontrolei VIP pasažieri ar speciālu VIP transportu aģenta pavadībā tiek nogādāti līdz gaisa kuģim. Publicēts 2021. gada 17. maijā