Informācijas servisa aģenti darbu sāk ar jaunāko izmaiņu un citas informācijas iepazīšanu, kas varētu interesēt pasažierus. Informācijas servisa aģents atbild arī uz interesentu telefona zvaniem, sniedzot ar lidojumiem, to izmaiņām, prasībām, kā arī ar lidostas darbu saistītu informāciju Publiskajā apziņošanas sistēmā pa mikrofonu jānolasa dažādi paziņojumi, piemēram, par iekāpšanas sektora maiņu kādam lidojumam. Mikrofons, pa kuru lidostas termināļa publiskajā apziņošanas sistēmā informācijas servisa aģents nolasa paziņojumus pasažieriem. Darba stacionārais telefons informācijas birojos. Darba vieta informācijas birojā izlidošanas zālē. Datorprasmes ir obligātas – jāstrādā Microsoft Office vidē ar Word, Excel programmām, kā arī specifisku lidojumu informācijas sistēmu, kuru apgūst uz vietas lidostā. Pa rāciju informācijas servisa aģents sazinās ar citu struktūrvienību pārstāvjiem Aparāts lidostas klientu lojalitātes karšu RIX Club drukāšanai. Tā kā apmeklētāju centrā tiek tirgoti arī suvenīri, tad informācijas servisa aģentam jāprot apieties arī ar POS termināli maksājumu karšu pieņemšanai. Aparāts, ar kura palīdzību iespējams pārbaudīt, vai papīra banknotes nav viltotas. Informācijas servisa aģentam jābūt arī sertifikātam darbā ar kases aparātu, kura iegūšanai aģents apmeklē īpašus papildu kursus. Publicēts 2021. gada 7. jūnijā