
Mārketinga projektu vadītājs ir stratēģis, analītiķis un radošs komunikators, kurš veido un īsteno inovatīvas mārketinga kampaņas, tādējādi palīdzot organizācijai sasniegt biznesa mērķus.
Mārketinga projektu vadītājs darbā:
- veic tirgus un konkurentu izpēti, analizēt tirgus tendences;
- identificēt mērķauditorijas un izprot to vajadzības;
- izstrādā un realizē mārketinga stratēģijas digitālajā vidē un tradicionālajos mediju kanālos;
- analizē datus, lai izvērtētu mārketinga kampaņu efektivitāti un optimizētu investīcijas medijos;
- plāno un pārvalda mārketinga projektu budžetus;
- koordinē sadarbības partneru darbu un nodrošina projektu izpildi noteiktajos termiņos;
- izstrādā un pārrauga satura veidošanu dažādiem mārketinga kanāliem.
Darba aprīkojums
Dators un mobilās ierīces. Mārketinga automatizācijas un analītikas rīki, piemēram, Google Analytics, sociālo mediju pārvaldības platformas. Digitālā satura izveides un dizaina programmas.
Darba apstākļi
Dinamiska un mainīga darba vide. Iespēja strādāt gan birojā, gan attālināti. Darba laiks var būt elastīgs, pielāgojoties kampaņu vajadzībām. Nepieciešams nemitīgi apgūt jaunas prasmes un tehnoloģijas.
Darba iespējas
Darba iespējas ir mārketinga aģentūrās, dažādu nozaru uzņēmumu mārketinga nodaļās, valsts un nevalstiskajās organizācijās, kā arī var būt pašnodarbināts konsultants.
Rakstura īpašības, prasmes un kompetences, lai labi veiktu darbu
- Teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas, nodrošinot efektīvu komunikāciju ar starptautiskajiem partneriem un kolēģiem.
- Spēja veidot un īstenot mārketinga stratēģijas, balstoties uz tirgus analīzi un mērķauditorijas izpēti.
- Spēja analizēt datus, novērtēt kampaņu efektivitāti un optimizēt resursus.
- Prasme plānot un pārvaldīt mārketinga budžetus, nodrošinot izdevumu efektivitāti.
- Spēja koordinēt projektu komandas darbu, sekot līdzi izpildes termiņiem un sasniegt izvirzītos mērķus.
Ieteikumi no profesijas pārstāvju darba pieredzes
Mārketinga projektu vadītājam ir iespēja piedalīties dažādos projektos, koordinēt projekta procesu un redzēt sava darba rezultātu. Tā ir iespēja ietekmēt, kā organizācija sadarbojas ar saviem klientiem, kā tiek veidota klientu pieredze un kā tas atspoguļojas biznesa panākumos. Marketinga joma ir ļoti dinamiska, kur idejas var radīt paliekošas pārmaiņas. Projekti ir atšķirīgi, īpaši strādājot lielā organizācija. Daudzveidīgu projektu vadības pieredze mārketingā veicina augstāku profesionalitāti, līdz ar to arī plašākas karjeras izaugsmes iespējas.
Informācija sagatavota sadarbībā ar AS "Swedbank".
Uzzini vairāk par darba un prakses iespējām AS "Swedbank" - Kick start your career in Latvia | Swedbank.