Biznesa klientu apkalpošanas menedžeris apkalpo juridiskos klientus jeb uzņēmumus, nodrošina uzņēmumus ar tiem nepieciešamajiem ikdienas produktiem un pakalpojumiem.
Biznesa klientu apkalpošanas menedžeris darbā:
- apkalpo bankas juridiskos klientus jeb uzņēmumus;
- izskata un piešķir uzņēmumiem bankas finansējumu;
- nodrošina uzņēmumus ar tiem nepieciešamajiem ikdienas bankas produktiem un pakalpojumiem;
- uzklausa un īsteno klientu vēlmes/ vajadzības, konsultē par efektīvākajiem risinājumiem, sagatavo piedāvājumus sadarbībai ar banku;
- dodas uz uzņēmuma darbības vietu, lai sīkāk iepazītu uzņēmējdarbības vidi;
- piesaista citus bankas speciālistus klienta jautājumu atrisināšanai un piemērotākā piedāvājuma sagatavošanai;
- uzrunā un piesaista jaunus klientus;
- izskaidro klientiem dažādu bankas produktu īpašības un priekšrocības;
- informē klientus par dažādu bankas pakalpojumu saņemšanas kārtību, nepieciešamo dokumentu noformēšanu, kā arī par klienta tiesībām un pienākumiem;
- reģistrē informāciju par klientiem, to vajadzībām un pieprasījumiem bankas datubāzē.
Darba aprīkojums:
lieto datoru, printeri, skeneri, kopētāju, tālruni un citu biroja tehniku, kā arī specializētās bankas datorprogrammas.
Darba apstākļi:
strādā biroja tipa telpās astoņu stundu darba dienu, darba laiks pieskaņots bankas klientu darba laikam, bieži izbraukumi pie klientiem, iespējama komunikācija svešvalodās.
Darba iespējas:
var strādāt komercbankās un citās kredītiestādēs, kā arī uzņēmumos, kas nodarbojas ar finanšu konsultāciju sniegšanu.