Eksprespasta klientu pakalpojumu projektu vadītājs ir persona, kura nodrošina, ka visi uzsāktie un plānotie projekti tiek realizēti atbilstoši visaugstākajiem kvalitātes standartiem.
Eksprespasta klientu pakalpojumu projektu vadītājs darbā:
- uzrauga esošo projektu realizāciju atbilstoši visaugstākajiem standartiem un Eiropas pasta savienības regulas nosacījumiem;
- rūpējas par jaunu projektu īstenošanu, ņemot vērā kvalitātes un starptautisko noteikumu prasības;
- piedalās jaunu projektu izstrādes dažādos posmos;
- seko līdzi vai pasta sūtījumi tiek apstrādāti atbilstoši noteiktajām prasībām;
- pārbauda sūtījumu datus – vai tie ir precīzi;
- sadarbojas ar kolēģiem sava uzņēmuma ietvaros;
- sadarbojas ar speciālistiem no dažādām iestādēm, piemēram, muitas, Valsts ieņēmuma dienestu u. tml.;
- piedalās dažādās sapulcēs un semināros;
- izstrādā risinājumus individuāliem projektiem, piemēram, temperatūras nodrošināšana sūtījumu laikā u. tml.;
- jāpielieto Latvijas likumdošanas prasības jaunu un jau esošo projektu realizēšanā;
- veic dažādu datu analīzi un statistikas apkopojumus;
- izmanto profesionālo terminoloģiju;
- lieto specifiskas datu bāzes un datorprogrammas;
- strādā kā individuāli tā arī komandā;
- ievēro konfidencialitāti;
- sistemātiski pilnveido savu profesionālo meistarību;
- ievēro darba un vides aizsardzības prasības;
- ievēro ugunsdrošības un higiēnas prasības;
- ievēro ētikas principus.
Darba aprīkojums:
eksprespasta klientu pakalpojumu projektu vadītāja darba aprīkojums ir dators, tālrunis, specifiskas datorprogrammas, dažādu starptautisko regulu un likumu krājumi.
Darba apstākļi:
eksprespasta klientu pakalpojumu projektu vadītājs pārsvarā strādā iekštelpās. Jārēķinās, ka pirmssvētku laikā var nākties palīdzēt kolēģiem sūtījumu apstrādē. Darba laiks ir noteikts darba dienās no 8:00 līdz 17:00.
Darba iespējas:
eksprespasta klientu pakalpojumu projektu vadītājs var strādāt jebkurā loģistikas uzņēmumā vai kādā citā uzņēmumā, kurš nodarbojas ar projektu izstrādi vai realizāciju.
Rakstura īpašības un prasmes, lai labi veiktu darbu:
jābūt augstai atbildības sajūtai, augstai stresa noturībai, pacietībai, spējai organizēt savu laiku, jāpiemīt analītiskai, loģiskai domāšanai, jābūt labām datorprasmēm, īpaši MS Excel programmā, jāpārvalda valsts un vismaz viena svešvaloda.