Scenogrāfam jāizpēta visas skatuves nianses, arī zem Latvijas Nacionālā teātra skatuves ripas. Scenogrāfam jāsadarbojas ar citiem māksliniekiem. Šajā gadījumā ar teātra butafori. Scenogrāfs izdomā rekvizītu, uzskicē skici. Butafors (mākslinieks) izgatavo scenogrāfa ideju. Scenogrāfa kompozīcijas telpa - Latvijas Nacionālā teātra Aktieru zāle. Scenogrāfam projekta laikā nākas sadarboties ar citiem kolēģiem. Scenogrāfs iepazīstas ar teātra telpām. Tiek apskatītas arī galdniecības telpas. Latvijas Nacionālā teātra Mālderzāle ar teātra maketu kastēm. Scenogrāfs viesojas pie teātra drēbniecēm, jo scenogrāfs reizēm strādā arī kā kostīmu mākslinieks. Scenogrāfs atrodas uz galvenās kompozīcijas telpas - Latvijas Nacionālā teātra Lielās zāles - skatuves. Uģa Bērziņa scenogrāfija režisora Valtera Sīļa izrādei "Mežainis”. Scenogrāfs, atverot savu vārdu Latvijas Nacionālā teātra darbinieku dēlī, norāda savu klātesamību teātrī. Scenogrāfs vienmēr ir kustībā un šobrīd ierodas uz izstādes iekārtošanu Rīgas Biržā. Ienākot biržā, scenogrāfs parakstās kā Rīgas Biržas apmeklētājs. Scenogrāfs ar savu izstādes „Valsts Mākslas Muzejam – 100” maketu. Scenogrāfs var veidot arī izstāžu iekārtojumu. Scenogrāfa darbs pie maketa. Scenogrāfs var iekārtot arī mākslas izstādes, izdomāt telpisko risinājumu, mākslas darbu izvietojumu. Scenogrāfam ir nepieciešama abstraktā, tēlainā domāšana. Scenogrāfa darbs izstāžu zālē ar podestu izmēru pārbaudīšanu. Podesti paredzēti lietišķās mākslas izstādīšanai. Scenogrāfa darbā nepieciešamas arī praktiskas iemaņas, izmantojot, piemēram, tādus instrumentus, ar kādiem strādā galdnieks. Scenogrāfs īsteno maketa izgatavošanu jaunai izrādei. Scenogrāfa darbarīki un materiāli. Maketēšanas process. Scenogrāfs var veidot visu, ko sauc par vides stāstu. Šādi izskatās makets jaunai izrādei. Darbs ar maketu scenogrāfam aizņem visai maz no projekta laika. Visvairāk laika aizņem informācijas priekš maketa tematikas meklēšana un apstrāde. Publicēts 2020. gada 10. novembrī