Tehnika ne vienmēr ir jauna, bet, rūpīgi kopta, kalpo ilgi. Skats no autogreidera vadītāja kabīnes. Priekšējā lāpsta paredzēta lielāka apjoma sniega vai zemes stumšanai un pārvietošanai. Vidējā lāpsta ir pati galvenā – ar to var veikt visvairāk dažādu funkciju, piemēram, izbīdīt ārpus gabarītiem un noņemt nomaļu grunts apaugumu. Vidējo lāpstu var savērst leņķī ne tikai ceļa profila veidošanai, bet arī rakt nedziļu grāvi. Aizmugurējo – grants ceļa planējamo – lāpstu transportējot saloka, jo tā ir platāka par greideru, – tas tiek darīts satiksmes drošības nolūkos. Planējamo lāpstu pielieto tikai vasaras darbos. Pēc apledojuša ceļa rievošanas tas ir drošāks braukšanai. Sniega nošķūrēšana. Autogreidera izmēri, atrodoties uz ceļa. Autogreidera stūres mehānisms atrodas tālu no vadītāja kabīnes, tādēļ vadīt šādu tehniku nav viegli. Autogreideris no priekšpuses. Ar pīķiem aprīkotā lāpsta vienlaikus notīra sniegu un sarievo ledus kārtu. Autogreidera vidējā lāpsta tiek savērsta uz vajadzīgo pusi pēc nepieciešamības. Greiders ir tik garš tāpēc, lai nodrošinātu ceļa seguma līdzenumu. Autogreidera vadītājs kabīnē un darba apģērbā. Vadītājam ir jāpārliecinās par visu hidraulisko sistēmu stāvokli. Strādājot ar lāpstu apkopi un mehānismu pārbaudi, obligāti jālieto aizsargcimdi. Vadības sviras un lāpstu savēršanas mehānismu sviras. Ziemā uz viena riteņa uzliek sniega ķēdes labākai saķeres ar ceļa virsmu nodrošināšanai. Katras darba dienas rītā tiek pārbaudīti tehnisko šķidrumu līmeņi. Tāpat tiek mērīts dzinēja eļļas līmenis. Nepieciešama arī autogreidera akumulatora uzlādēšana. Publicēts 2019. gada 22. jūlijā