Profesionālās izglītības skolotājs darbā izmanto projektoru. Projektorā skolēniem tiek attēloti skolotāja iepriekš sagatavotie materiāli. Profesionālās izglītības skolotājs materiālu sagatavošanai izmanto dažādas ierīces. Profesionālās izglītības skolotājs skolēniem demonstrē pareizu komunikāciju tīkla pieslēgšanas shēmu. Savā darbā skolotājs izmanto arī speciālu planšeti, kura uztver rokrakstu kā informācijas ievades avotu. Mācību procesa laikā profesionālās izglītības skolotājs izmanto dažādus palīglīdzekļus. Skolēniem tiek demonstrēta optiskās šķiedras tīkla savienojumu mezgls. Skolotājs demonstrē datoru tīkla savienojumu paneli. Skolotājs izveidojis uzskatāmu stendu skolēniem, kurā norādītas datortīkla ierīces un to izvietojums. Komunikāciju telpas makets, uz kura skolēni apgūst komunikācīju tīkla pieslēgšanu un izvietojumu. Profesionālās izglītības skolotājs skolēniem arī praktiski parāda katras ierīces uzbūvi. Papildus teorijai skolēniem tiek mācīts arī praktiski savienot komunikāciju vadus lodējot zem palielināmā stikla. Skolotājs ir izveidojis speciālu sienu, uz kuras skolēni var praktizēt komunikāciju uzstādīšanā. Skolotājs skolēniem uzskatāmi parāda un izskaidro dažādu ierīču uzbūvi. Skolēnu darbs nodarbībās norit arī pie datora. Papildus uzdotajam darbam, skolēniem pašiem ir iespēja veidot robotus. Lai skolēni labāk izprastu komunikāciju iekārtu darbību, tās tiek izjauktas komponentēs. Skolēnu zināšanu novērtēšanai, skolotājas ir izveidojis speciālu datorprogrammu. Nodarbības materiālu sagatavošanu veic pats profesionālās izglītības skolotājs. Skolēnu zināšanu novērtējums punktos tiek atainots speciālā datorprogrammā. Publicēts 2019. gada 5. martā