Topošās trolejbusa vadītājas apmācības – teorētisko bāzi nodrošina autoskola "Real Proff", bet praktiskās apmācības – "Rīgas satiksme". Trolejbusa vadītājam jāpārliecinās par to vai trolejbuss var uzsākt kustību no pieturas. Salonā uzstādītie monitori trolejbusa vadītājam ļauj labāk pārredzēt notiekošo trolejbusā un uz ceļa. Stacionārais alkometrs ir katrā trolejbusā. Tikai tad, ja alkometrs uzrāda 0,00 promiles, trolejbusa vadītājs var iedarbināt trolejbusu. Ar šādiem trolejbusiem notiek jauno vadītāju apmācības. Viens no trolejbusu parkiem, kurā sākas un beidzas trolejbusa vadītāja darba diena. Pirms braukšanas uzsākšanas vadītājam obligāti jāpiesprādzējas. Durvis drīkst aizvērt tikai tad, kad vadītājs ir pārliecinājies, ka visi pasažieri iekāpuši. Ttrolejbusu vadītājam darbā noder arī tehniskās zināšanas. Trolejbusa vadības panelī katrai pogai ir sava funkcija. Saziņa ar dispečeri notiek izmantojot rāciju. Pirms izbraukšanas no trolejbusu parka, vadītājs ievada maršruta numuru un kustības virzienu. Pirms izkāpšanas no salona trolejbusu vadītājam jāuzvelk gaismu atstarojošā veste. Lai arī daudz kas jaunajos trolejbusos ir datorizēts un automatizēts, nokritusī stanga allaž vadītājam ir jāuzliek pašam. Trolejbusa vadītājam ir jāpiemīt spējai koncentrēties vairākām lietām vienlaikus un saglabāt mieru spriedzes situācijās. Braukt ar trolejbusu tagad ir tik pat ērti un patīkami kā ar vieglo auto. Katrs trolejbusu vadītājs, sākot darba dienu, dodas uz savu transportlīdzekli trolejbusu parkā. 30 minūtes pirms došanās savā maršrutā trolejbusa vadītājam obligāti jādodas pie veselības speciālista uz alkohola testa pārbaudi. Trolejbusu parkā uz ziņojuma dēļa izlikta aktuālākā informācija, kas jāzina darbiniekam. Trolejbusa vadītājs pie atbildīgā dispečera saņem maršruta zīmi. Turpat pie dispečera pieejami arī darba plāni un grafiki. Visa svarīgākā un aktuālākā informācija katram darbiniekam lasāma arī elektroniski turpat trolejbusu parkā. Publicēts 2020. gada 04. decembrī