Ortofoto vēsturiskās ainas. Viens no fotogrammetrijas inženiera Toma Toločko uzdevumiem ir vēsturisko ainu skenēšana. Fotogrammetrijas inženieris izmanto datus no satelītiem, attēlus, kas uzņemti no lidmašīnām un droniem. Notiek manuālā reljefa ainas apstrāde. Stereo režīmā tiek precizēts digitālā reljefa modelis. Toms Toločko cenšas izmantot vairākas programmas, lai datu pēcapstrādē panāktu augstāku precizitāti. Apstrādājot attēlus, tiek izmantotas stereo brilles. Fotogrammetrijas inženieris Toms Toločko gan uzņem, gan apstrādā attālināti uzņemtos attēlus. Pirms lidošanas bezpilota gaisa kuģa pilots rūpīgi iepazīstas ar viņam sagatavoto informāciju. Bezpilota gaisa kuģa pilots vēro drona kustības ātrumu un augstumu vadības panelī. Vispirms tiek veikts testa lidojums, paceļot bezpilota gaisa kuģi divu metru augstumā un veicot nelielus manevrus. Pēc pārbaudes drons tiek nolaists un, iespējams, mainīti misijas iestatījumi, precizēta vieta, no kuras vajadzīgi dati. Blīvi apdzīvotās vietās un mežainos reģionos izaicinājums ir atrast atbilstošu drona pacelšanas vietu. Drošai pacelšanās vietai jābūt stabilai un tādai, lai netiktu apdraudēti cilvēki. Bezpilota gaisa kuģa pilotam jābūt pamanāmam un atšķiramam. Publicēts 2021. gada 22. septembrī