Jau filmēšanas laikā savā monitorā režisors redz attēlu, lai sekotu līdzi filmēšanas gaitai un pieņemtu lēmumu, kad konkrētā epizode ir ierakstīta. Režisoram ir jābūt redzējumam, kādā intonācijā, dinamikā, manierē jāierunā vajadzīgais teksts. Pirms sākt filmēšanu, noteikti jāizmēģina kadrējums, gaisma. Šajā procesā bieži iesaista statistus. Dažreiz arī pats režisors tiek kadrā. Kameras monitors ļauj sekot notikumiem uz filmēšanas laukuma. Lai iegūtu vēlamo rezultātu, tiek uzņemti vairāki dubļi. Lēmumu, ka konkrētā epizode ir ierakstīta, pieņem režisors. Filmēšanas procesā bieži vien studijā ir tumšs. Režisors nepieciešamības gadījumā piekārto arī apģērbu un matus, jo pilnīgi viss, kas notiek filmēšanas laukumā, ir režisora atbildības jomas. Zane Gargažina jau kopš bērnības ir zinājusi, ka strādās televīzijā kā aizkadra personība. LTV ēkā atrodas arī vēsturisko tehnoloģiju ekspozīcija. Lai ļautu vaļu ideju lidojumam, režisoram ir jāzina daudz arī par tehnoloģiskajām iespējām. Pirms ieraksta notiek ainu izmēģināšana. Foto no LTV arhīva. Režisors filmēšanas laikā monitorā rūpīgi pārbauda katru kadru. Foto no LTV arhīva. Komandā katram jāzina savi pienākumi un atbildība. Foto no LTV arhīva. Visiem filmēšanas laukumā jāsadzird režisora norādes. Foto no LTV arhīva. Režisoram kameras monitorā jāpamana visas nianses. Foto no LTV arhīva. Filmēšanas brīdī apstājas visa pasaule. Foto no LTV arhīva. Televīzijas režisors strādā gan iekštelpās, gan ārā. Foto no LTV arhīva. Filmēšanas procesā katram sīkumam ir nozīme. Foto no LTV arhīva. Publicēts 2021. gada 28. jūnijā