Ar frontālo iekrāvēju var gan kraut, gan pārvietot, gan līdzināt. Ekskavators pats sevi var izvilkt no purva – atspiežot priekšējo lāpstu pret zemi, lai traktors nedaudz paceļas un neļautu tam grimt dziļāk, vienlaikus ar kausu kā ar lielu āķi var vilkt traktoru uz sausāku vietu Pa ceļu ekskavators pārvietojas ar ātrumu apmēram 40 kilometru stundā. Strādājot nepieciešama maksimāla koncentrēšanās, jo nereti visas darbības jāveic ar precizitāti līdz vienam centimetram. Ik rītu tiek pārbaudītas visas hidrauliskās caurules. Ekskavatoram var piekarināt dažādus kausus – rokamo, planējamo, grāvju profila kausu, tranšeju rakšanai un citām specifiskām vajadzībām. Vasarā tehnikai var pielikt arī zāles vai krūmu atvašu pļāvēju. Ziemā tiek sagatavota tehnika vasaras sezonai. Šobrīd Edgars maina tapas grāvju profilējamajam kausam. Rokamajā kausā ietilpst līdz puskubikmetram grunts. Tehniku ir pietiekami labi jāpārzina, jo tā kļūst arvien mūsdienīgāka un sarežģītāka. Ekskavatora vadītājs rūpīgi pārbauda kausa hidraulikas caurules un metāla savienojumus. Pirms došanās uz izsaukumu, ekskavatora vadītājs pārbauda vai visi mehānismi darbojas. Strēles augstums pārsniedz sešus metrus, tāpēc īpaši uzmanīgiem jābūt, strādājot zem elektrolīnijām. Ekskavatora vadītājs atbīda motora pārsegumu, lai pārbaudītu motora telpu. Tehnikai eļļas līmenis ir jāuzmana nepārtraukti, jo tās darbību nodrošina trīs hidrauliskie dzinēji. Ekskavatora vadītājam ir ļoti labi jāorientējas traktortehnikas uzbūvē, lai zinātu, kas un kur atrodas. Ekskavatora vadītājam jāpārbauda visu tehnisko šķidrumu līmenis un, nepieciešamības gadījumā, tas jāpapildina. Kabīnē viss ir pārdomāts līdz sīkumam, lai strādājošajam darbs būtu bauda, nevis pārbaudījums. Sēdekli vienā mirklī var pagriezt par 180 grādiem, atkarībā no tā, ar ko strādā, jo frontālais iekrāvējs atrodas traktora priekšā, savukārt kauss aizmugurē. Publicēts 2019. gada 22. jūlijā