Stacijas dežurants saziņai ar kolēģiem un pasažieriem izmanto dažādas tehnoloģijas, piemēram, selektora sakaru ierīci. Izejot sagaidīt vilcienu, stacijas dežurantam galvā jābūt sarkanajai stacijas dežuranta cepurei, lai lokomotīves vadītājs nekļūdīgi atpazītu atbildīgo personu. Ja lokomotīves vadītājs jeb mašīnists ierauga sarkano disku, tad jāapstājas nekavējoties. Vagonu "bremžu kurpe" sver 7 kilogramus. To izmanto, lai fiksētu vagonu riteņus un vagons nesāktu ripot. Katra darbība tiek pierakstīta stacijas dežuranta notikumu grāmatā. Darbs nav tikai telpās pie vadības pults, telefona un rācijas. Diezgan bieži ir jāiziet uz sliežu ceļiem, jāpārliecinās, ka viss ir kārtībā. Dators ļauj ērti sekot līdzi notikumiem un norādījumiem no citām procesā iesaistītajām pusēm. Tas ir ļoti svarīgi, jo dzelzceļā visi darbinieki strādā kā vienots pulksteņa mehānisms. Stacijas dežurants caur videonovērošanas kamerām redz, kas notiek uz pārbrauktuvēm. Publicēts 2021. gada 21. jūlijā