Lidlauka dispečeram ir jāpieņem un jāapstrādā informācija par reisiem. Liene Rasiņa apkopo un nodod tālāk informāciju pārējiem dienestiem, tādēļ jāpārredz viss laukums, jāpārzina informācija par plānotajiem reisiem, to izmaiņām, jāplāno resursi lidmašīnu apkalpošanai. Ja lidostā notiks kas neierasts, dispečers par to uzzinās pirmais. Dispečeri strādā 24/7, nebūs tāds brīdis, kad lidostā nebūs neviens lidostas dispečers. Saziņai ar citiem dienestiem dispečers izmanto dažādas komunikācijas ierīces, tostarp iekšējās saziņas tālruni. Ar rācijas palīdzību dispečers paziņo citiem, ka lidmašīna ir nosēdusies, lai pārējie dienesti var sagatavoties tās apkalpošanai. Stacionārās rācijas mikrofons. Ērtākai un efektīvākai informācijas ievadīšanai lidostas datu bāzē tiek izmantota papildu klaviatūra. Dispečeri sazinās arī pa stacionāro rāciju. Saziņai ar VAS “Latvijas gaisa satiksme” dispečers izmanto tiešās līnijas iekšējo telefonu. Faktiskie meteoroloģiskie dati lidlaukā. Dispečeram jāseko līdz laikapstākļiem, jo tie var būtiski ietekmēt lidostas darbību. Stacionārās rācijas mikrofons. Dispečeram jāizprot operatīvais darbs un jāsaprot, kā viss mijiedarbojas. Binoklis nepieciešams, lai novērotu lidlaukā notiekošo. Publicēts 2021. gada 7. jūnijā