Darbā nepieciešama ātra un kvalitatīva informācijas apmaiņa – komunicējot ar kolēģiem. VAS "Latvijas Pasts" sūtījumus apstrādā, ņemot vērā Starptautisko sūtījumu pieņemšanas rokasgrāmatu. Visa apjomīgā informācija nav jāzina no galvas – darbiniekiem ir pieejami pārskatāmi informatīvie materiāli. Informatīvos materiālos, arī elektroniskā formātā, nodrošina arī ārzemju sadarbības iestādes. Sadarbojoties ar citu valstu pastiem, jāpārzina to noteikumi, prasības un aktualitātes. Biroja telefonam ir savas priekšrocības, salīdzinot ar viedtālruni – katram darbiniekam piesaistīts četrciparu numurs, kuru viegli atcerēties no galvas. Ja ikdienā nesanāk tikties ar kolēģiem, tad tālrunis ir laba alternatīva saziņai. VAS "Latvijas Pasts" aplikācijā ērti un ātri var noskaidrot pasta nodaļu darba laikus un sazināties ar tām. Tāpat ar VAS "Latvijas Pasts" aplikācijas palīdzību var pārvirzīt sūtījumus uz ērtāku sūtījumu saņemšanas vietu, pieteikties rindā sūtījumu saņemšanai vai nosūtīšanai un veikt citas darbības. Ikdienā jāveic arī sūtījumu kontrole – jāpārbauda, vai ir korekti norādīti visi dati, kuri nepieciešami piegādēm Jāseko līdzi arī vai sūtījumi tiek pareizi apstrādāti un kļūdu gadījumā jāidentificē tās un jānovērš to cēlonis. Jāpārbauda, vai nav nepieciešams ieviest kādas izmaiņas – sūtījumu veidlapās, datu apjomā, apstrādes procesā. Eksprespasta departamentam ir sava identitāte – nosaukums, logo, krāsas, kultūra, attieksme pret klientiem. Projektu vadītājam jāpārzina gan Latvijas Pasta, gan Eksprespasta departamenta pakalpojumi un darba specifika, lai spētu ikvienam klientam piedāvāt atbilstošus pakalpojumus. Liela projektu vadītāja dienas daļa tiek pavadīta pie datora, apkopojot datus, veidojot atskaites un sekojot līdzi aktualitātēm. Publicēts 2021. gada 24. martā